Sapte din zece clienti care primesc un articol de publicitate al companiei se asigura ca raspund apelului la actiune propus de brand, iar mai mult de 80% dintre acestia spun ca pastreaza materialele promotionale primite de angajator. Aceste date pozitive pot justifica cresterea cifrei de afaceri cu care se confrunta sectorul publicitatii din comert.
In plus, cadourile promotionale personalizate sunt mai mult decat compatibile cu actiunile digitale care domina din ce in ce mai mult planurile de marketing ale companiilor. Promovarea merchandisingului este una dintre lucrurile care rezista cel mai bine testului timpului, ocupa un loc fruntas al campaniilor promotionale traditionale. Materialele promotionale sunt cele mai utilizate de firme si agentii de marketing si se poate combina perfect cu actiunile de marketing.
Cu toate acestea, aceste actiuni promotionale care utilizeaza canalul de cadouri corporative vor fi eficiente in masura in care ne adaptam la noile tendinte in cadouri promotionale care raspund nevoilor si gusturilor reinnoite ale consumatorilor. Una dintre cheile succesului, ca in orice, poate fi adaptarea la noile tendinte. De sunt totusi eficiente aceste articole promotionale?
Imbunatatirea perceptiei marcii
Potrivit unor numeroase studii, mai mult de 80% dintre clientii care primesc articole promotionale corporative se asigura ca perceptia lor asupra marcii se imbunatateste. Aproape automat, clientul simte o legatura cu brandul care i-a trimis obiectul si genereaza un sentiment de recunostinta care se traduce intr-o perceptie mai pozitiva.
- Creste interesul fata de companie
In plus fata de imbunatatirea perceptiei de brand, cei care primesc materiale promotionale pot simti un interes mai mare pentru brand. Memoria de brand, atat de cautata de agentii de publicitate, poate fi realizata prin articole de merchandising, atata timp cat produsul pe care il oferim, raspunde la valorile firmei. Calitatea materialelor promotionale permitand durabilitatea si este si utila angajatilor. In acest sens, este recomandat sa se tina seama de faptul ca interesele consumatorilor se schimba. Produsele promotionale ecologice pot fi in conformitate cu codul etic al multor afaceri de astazi.
- Economisiti resurse
Includerea unei strategii promotionale cu cadouri personalizate de afaceri nu va insemna o crestere semnificativa a bugetului pentru actiunile noastre de marketing. Strategiile low-cost au ca efect, rezultate bune, in multe cazuri. Nu este nevoie de un buget foarte mare pentru a creste vizibilitatea companiei prin articole promotionale. Cu toate acestea, materialele vor avea un efect vizibil imediat dupa distribuirea acestora catre angajati sau clienti.
- Recompensarea angajatilor
Pe deoparte, materialele promotionale servesc ca recompense interne, care pot consolida angajamentul angajatului fata de companie. Pe de alta parte, articolele promotionale oferite angajatilor, servesc drept suport publicitar atunci cand acestia au intalniri in afara biroului sau calatoresc la targuri din industrie, de exemplu. Iar acest lucru va creste vizibilitatea marcii noastre, intrucat aceasta se face cunoscuta si partenerilor de afaceri.
- Angajatii ofera mai mult apel la actiune
Fiind rasplatiti cu aceste materiale promotionale, oferite drept cadouri, angajatii se vor simti mai motivati, iar acest lucru ii va determina sa fie mai activi si sa raspunda la apelurile noastre de actiune. In prezent, firmele care utilizeaza produse publicitare personalizate pentru loializarea angajatilor, sunt mai eficiente in masura in care sunt mai specifice, se concentreaza pe gusturile si interesele angajatilor. Aceasta personalizare poate fi mult mai buna pentru angajati, deoarece acestia se vor simti mai apropiati de firma. Cadourile universale tind sa nu mai aduca aceeasi multumire angajatilor, de aceea este nevoie de imbunatarirea acestui aspect, prin oferirea de articole promotionale personalizate.
Acestea pot creste volumul vanzarilor
Si, in cele din urma, am ajuns la obiectivul final, cresterea volumului de vanzari. Daca putem obtine cadouri personalizate sub forma de materiale promotionale, pentru a impinge clientii nostri sa respecte apelurile la actiune pe care le propunem, putem creste volumul nostru de vanzari. Desigur, si articolele promotionale oferite angajatilor nostri ne pot creste vanzarile. Acest lucru se poate obtine atunci cand angajatii impartasesc ceea ce au primit, cu rude, prieteni, cunostinte. Astfel, acestia pot deveni interesati de afacerea noastra, devenind clienti. Este important ca actiunile planului nostru de marketing sa fie interconectate si toate sa se indrepte spre realizarea obiectivelor propuse.
Speram ca aceste motive, expuse in acest articol, va vor permite sa vedeti mai clar beneficiile pe care le puteti obtine prin incorporarea de articole promotionale in planul pe care il aveti si care vizeaza si angajatii, nu doar clientii. Produsele publicitare axate pe valorile si interesele angajatilor nostri, aliniate la bugetul si obiectivele noastre si raspunzand la o buna calitate si durabilitate, pot fi esentiale pentru dezvoltarea afacerii noastre.