Sa presupunem ca am avut inspiratia de a genera un site de promovare a firmei, construit temeinic si estetic de un web-designer profesionist, costisitor ca orice meserias. Cu un trafic modest si vizitatori putini, jenant ca trafic si vizibilitate. Adica un produs de exceptie, vandut sau expus neinspirat, sau poate doar prost. Cum putem remedia acest inconvenient si multiplica rapid, doar in cateva saptamani, acest handicap de imagine si un minus financiar in strategia de marketing?
Chiar daca vizitatorii ar putea gasi facil informatiile importante, produsele, serviciile, datele de contact si oferta in sine, web designerul si-a facut treaba, proiectul este finalizat cu succes dar sunt nejustificat de prea putini vizitatori. Beneficiarul detine o pagina web serioasa, foarte estetica si functionala, cu un continut atractiv si util, dar nimeni nu o viziteaza!
Daca suntem intr-o astfel de situatie, daca tocmai incepem constructia unui site sau vrem sa intelegem daca acest site deja finalizat rezoneaza conform cu motoarele de cautare, trebuie sa apelam la profesionisti SEO sau sa accesam un curs de optimizare a site-ului.
Vom afla astfel care sunt conceptiile de baza ale optimizarii pentru motoarele de cautare, indispensabile pentru atragerea si captivarea vizitatorilor. Uneltele SEO de optimizare pot evalua, corecta si ajusta sistematic site-ul tocmai lansat pe piata, pentru a-l face fezabil si evident rentabil. Pentru ca astfel sa putem atrage beneficiari si vizitatori care sa se foloseasca de serviciile oferite, cu o investitie minima de timp si de efort. Numarul vizitatorilor poate fi multiplicat si prin anunturi clasice costisitoare, dar de ce ar trebui neglijati potentialii vizitatori, interesati potential de serviciile oferite, dar care nu reusesc sa gaseasca site-ul respectiv?!
Optimizarea pentru motoarele de cautare ajuta proprietarii de website-uri sa aiba o vizibilitate mai buna pentru site, sustinand motorul de cautare pentru a citi arhitectura site-ul web si a-l pozitiona in consecinta. SEO este cea mai importanta parte a strategiei de internet, care poate atrage mai mult trafic pe site si pentru a imbunatati rank-ul in motoarele de cautare, printr-o utilizare inteligenta de cuvinte cheie si de optimizare a continutului, astfel asigurandu-se o pozitionarea mai buna. Oricum, SEO poate genera reducerea costurilor de marketing prin integrarea organica in arhitectura site-ului.